Monday, November 9, 2009

Indahnya Peperiksaan Akhir Tahun 2009/2010

Bismillahhirohmanirohim...

Syukur Alhamdulillah ke hadrat Ilahi...Allah SWT masih memberi peluang untuk hidup setelah d uji dengan sedikit kesakitan. Saya masih mampu bamgkit setelah bertarung dalam peperiksaan. Setakat hari ini, sebanyak 3 kali sudah selesai berperang di dewan peperiksaan. Kertas yang terjawab sudah di hantar dengan selamat kepada pembantu pengawas. Ada 4 lagi subjek yang perlu saya harungi dengan hati yang tabah.

Hati tidak begitu tenang menjawab peperiksaan pada hari ini. Dari malam hari lagi diri ini di uji dengan sedikit kesakitan, ia berlarutan hingga ke pagi. Saya anggap ianya ujian dari Allah atas dosa yang telah saya buat di dunia ini. Jiwa tidak tenang selagi tidak meluah perasaan pada umie apa yang berlaku pada diri ini. Jam menunjukkan pukul 8 pagi, ingin saya tekan butang handset Myiman mendial no Umie, tapi nasib agak malang hari ini, kredit Maxis tidak mencukupi untuk membuat panggilan. Kredit hanya tinggal RM 0.23 sahaja.
Di dalam kepala sering berlegar-legar kata-kata semangat yang masih tersimpan kaku dalam inbox Myiman. Dengan izin ALLAH, kata-kata dari umi, abah, kakak, abang adik serta mesej dari sahabat-sahabat sedikit sebanyak mampu menaikkan roh semangat untuk saya terus berjihad dalam peperiksaan pada kali ini.