Monday, January 31, 2011

~HANTARKAN AKU KE SANA~

Bismillahirohmanirohim




Gejolak yang membuncah memenuhi dada ini...
Bersama asa yang rindu mendalam...
Dari hamba yang berlumur dosa dan kealpaan...
Berharap dapat bersua dengan-Mu...
Wahai Rabbul' alamin...




Dengan taubat ku berharap...
Kuatkan jiwa ini mendatanginya...
Kokohkan langkah kaki ini menempuhnya...
Azzamkan niat ini dalam mencapainya...
Ikhlaskan hati ini menjalaninya...
Aku rindu...aku rindu...aku rindu...
Rindu berjumpa dengan-Mu dalam SYAHADAH...
Rindu bersua dengan-Mu dalam IMAN...
Rindu bersama-Mu dalam TAUHID...
Rindu indahnya hidup dalam naungan ridha-Mu...
Syari'at at ISLAM...Daulah ISLAM...Khilafah ISLAM

Duhai Allah yang tiada sekutu bagi-Mu...
Hantarkanlah kerinduanku ini...
Mudahkanlah...
Lapangkanlah...
Tuk raih cita-cita...
KEMULIAAN HIDUP DALAM ISLAM atau
KESYAHIDAN DALAM PERJUANGAN
Aku berharap termasuk yang Kau hantarkan...
Ridhai dan kabulkan...
Ameen Ya Allah. ya Rabbal A'lamiin..



*Risalah SRI Al-Hafidz, Bandar Sierra, Kota Kinabalu...


No comments: